Who We Are ?

درباره ما

«بسمه تعالی»

 

گروه فنی سامان کوشان فعالیت خود را در سال 1393 شروع کرد. اين گروه فنی با در اختيار دشتن نيروهاي مجرب، مستعد و کارآمد  مفتخر است با توجه به سوابق کاري مطلوب و همکاري مشترک با شرکت هاي بزرگ همچون آکام بتن و آکام فلز جهت ساخت قطعات پيش ساخته فلزي نظير سوله و اسکلت و بتني و در ارتباط بودن با کارخانه‌ها و شرکت‌هاي توليدي مرتبط آمادگي خود را در زمينه‌هاي مختلف اعلام نمايد.

icons icons

عملیات پیمانکاری

امروزه در بازار کسب و کار خصوصا در ارتباط با  انواع فعالیت های مهندسی ، واژه پیمانکاری یکی از واژه های بسیار پر کاربرد می باشد و ثبت انواع مختلف آن شرایط و ضوابط خاص خود را دارد. پیمان کاری به معنای مجموعه ایی است که میتواند به صورت حقیقی و یا حقوقی فعالیت نماید.

ادامه مطلب

icons icons

بازسازی و غرفه سازی

غرفه خودساز به غرفه ای گفته می شود که از سازه ای  به غیر از سازه استاندارد نمایشگاهی که برای غرفه های عمومی در نظر گرفته شده استفاده شود. غرفه های استاندارد در تمامی نمایشگاه ها عمدتا از دو سازه مدولار ( پارتیشن ) و اسپیس فریم (Space Frame) ساخته می شود. در برخی از نمایشگاهها به طور خاص از سازه های ماکسیما نیز برای غرفه سازی استفاده می شود.

ادامه مطلب

icons icons

طراحی معماری و ساخت ویلا

براساس معنی مندرج در لغت نامه آکسفورد، دکوراسیون داخلی عبارت است از: «هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه». دکوراسیون داخلی همانند سایر هنرها، دارای سبک و ریزه‌کاری‌های متفاوتی است که براساس سلیقه‌ها و نیازهای دوران، دستخوش تغییر می‌شوند.

ادامه مطلب

icons icons

ساخت و نصب سازه LSF

سازه LSF یکی از بهترین سازه هایی است که در حال حاضر استفاده می شود. دامنه کاربرد اسکلت قاب فولادی سبک LSF نسبت به ساختمان های با اسکلت فولاد گرم و بتن مسلح کمتر است. لاکن ویژگی های سازه LSF برتری هایی در انواع خاصی از ساختمان ها ایجاد می کند.

ادامه مطلب

Oue Projects

پروژه های انجام شده

Useful Articels

مطالب مفید

ابعاد 22/1 در 44/2 متر

ضخامت 6-28 میلیمتر

کاربرد:نمای بیرون و داخل و کف

معرفی

فایبر سمنت یا سمنت برد ترکیبی منحصر به فرد و بدون آزبست است که در آن الیاف سلولوز با بافتی از سلیکات و سیمان یکپارچه شده تا با بهره گیری از تکنولوژی اتوکلاو محصولی با ثبات و دوام طولانی در تمامی شرایط اقلیمی حاصل گردد.

fiber cement board9

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی های ساخت و ساز همواره استفاده از مصالح سبک ، صنعتی و سازگار با ساخت و ساز خشک مورد توجه بوده است که در این میان فایبرسمنت (سمنت برد) با قابلیت های فراوان دز استفاده در نمای ساختمان، دیوار های داخلی و خارجی، کف و سقف گزینه ای ایده آل برای مهندسین و کارفمایان میباشد یکی از خصوصیات برتر سمنت برد عدم آسیب رسانی رطوبت به این محصول میباشد بنابراین میتوان از آن در محیط های مرطوب ساختمان استفاده نمود.

ابعاد ورق های فایبر سمنت ساده و محل کاربرد

نام محصول ضخامت (میلیمتر) کاربرد
فایبر سمنت ساده به ابعاد 120×240 سانتیمتر 4 و 6 سقف کاذب
فایبر سمنت ساده به ابعاد 120×240 سانتیمتر 8 دیوار داخلی و خارجی ، دیوار ضد حریق
فایبر سمنت ساده به ابعاد 120×240 سانتیمتر 10 و 12 نما ، دیوار داخلی و خارجی ، دیوار ضد حریق
فایبر سمنت ساده به ابعاد 120×240 سانتیمتر 18 کف سازه ای

 

خصوصیات فنی ورق فایبر سمنت

مشخصه فنی مقدار استاندارد
کلاس ورق سیمانی A EN 12467
مدول گسیختگی (مقاومت خمشی) در حالت اشباع شده در آب >10 مگاپاسکال EN 12467
مدول الاستیسیته >6400 مگاپاسکال ASTM C1185
وزن مخصوص 1350 kg/m3 ASTM C1185
میزان جذب آب <22% -
ضریب انتقال حرارت K 0.35 W/mk ASTM C117
میزان جذب صوت SCT (بسته به ساختار دیوار) 40- 35 دسیبل BS 2750
غیر قابل اشتعال و غیر قابل سوختن Pass BS 476 part 5 ,6 & 7
افزایش ابعاد پس از 24 ساعت غوطه ری در آب 12/0% -

 

Internationally Trusted !

گواهی نامه ها

Background

پیشنهاد همکاری

این گروه فنی پذیرایی همکاری مشترک با دیگر همکاران در زمینه های مختلف عمرانی مانند طراحی و معماری داخلی و بازسازی، اجرای سازه های بتنی و فلزی، ساخت و نصب سازه LSF، اجرای عملیات محوطه سازی و انجام کلیه امور پیمانکاری می باشد.

They Always Trust Us

همکاران و مشتریان

در صورت داشتن هرگونه سوال یا پیشنهاد همکاری با ما تماس بگیرید.